tisdag 17 september 2013

Jag förbereder hemresan

Imorgon går mitt flyg tillbaka till Sverige, nåja, Dannmark åtminstone.
Jag försöker packa, men det är inte så lätt att klämma ner allt...

Det jag har sytt under dagarna här är jag förstås försiktig med.


De flytande kuberna har kommit en god bit på väg.
Tyvärr tog jag inte med mig det svarta tyget, så jag kan inte
göra klart den. Här har jag bara lagt ut blocken på en svart bakgrund.

Till en av kurskviltarna har jag 6 av 9 ringar klara.

Applecore-kvilten jag påbörjade på en av kurserna
får vänta tills jag får hem fler mallar.
Jag snodde dem till detta projekt!
Förresten: om någon av er kan franska får ni gärna hjälpa mig!
Under denna bild på Quilt Passions Facebooksida
har jag fått två kommentarer på franska. Jag vet inte om det bara är "spam"?

Som handarbete under resan satsar jag på mina pyttehexagoner,
Det lär nog räcka några timmar. Sedan kan jag brodera. Och sova.

Åsa



2 kommentarer:

  1. Hittade inga kommentarer. Har du tagit bort dem?
    Trevlig resa hem till ett grått och regnigt Sverige (i alla fall i Sthlm).
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, de ligger under inlägget med profilbilden,

      Radera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.