tisdag 18 juni 2013

Jag gillar kontorsaffärer!

Här i Singapore har jag hittat en,
dit jag bara behöver gå 63 steg utomhus!
Dessutom har de mängder av japanska varor, jag som gillat Muji långt innan det kom till Sverige.

Jag köpte lite roliga saker:
En pärm med tillhörande papper och plastfickor, mer speciellt än det låter!


Kurvsax, frixionpennor och en häftapparat som binder ihop 6 ark utan klamrar, på ett smart sätt.


Washitejp och ett skärmskydd till mobilen.

Shotnote. Anteckningsblock där man ritar eller skriver, fotar med mobilen. Då läggs det upp i en mapp i mobilen!

Några av er tycker nog jag är lite knäpp som går igång på detta, men någon kanske förstår mej? Jag var i butiken en timme och hade jättekul!

Mindre kul är att jag gjorde ett långt blogginlägg med iPaden imorse, med många bilder, som jag inte lyckas publicera. Frustrerande! Hoppas detta, via mobilen, funkar bättre!

Åsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.