onsdag 10 april 2013

Projekt Skafferi

Nästa projekt i tur är vårt skafferi.
Men det lär dröja några dagar,
då vi båda har drabbats av influensa.

Men en tjuvtitt kan ni få, 
jag gillar sådana!

 Här ligger hyllremsorna och etiketterna och väntar
på att jag ska få kraft och inspiration tillbaka.
Hur jag gjorde hyllremsorna kan du se här
och etiketterna beställde jag härifrån 
de kom i måndags då jag redan blivit sjuk.

Här kan du också skymta det öppna skafferiet.
Jag ser att jag behöver skaffa en ny
påshållare ;-)

 Så här ser skafferiet ut just nu,
helt osorterat
(nåja, nästan!)

Jag har många gamla och nya
konservburkar i olika storlekar
som ska flytta in här
med lämpligt innehåll.

Sedan MÅNGA år 
vill jag ha mina torrvaror
mus-säkra,
på förekommen anledning...

Och det är ju trevligt om det dessutom
är snyggt och praktiskt!

VÄLKOMNA, alla ni som hänger
kvar efter titten i mitt syrum häromdagen!
Jag hoppas att ni kommer att finna
inspiration här,
även framöver.

Jag tycker att det är roligt att studera statistiken över bloggen.
Den visar att jag nu har många läsare över hela norden
(genom Vintage Interior Blogs)
men också flera läsare från Ryssland!
De har visst hittat hit via en rysk sökmotor.
Särskilt välkomna till er!

Veckans sökord på Google
som lett till min blogg är:
                                                                                                                                                                                 varmvit.blogspot









naken i bastu i tallin









tapetsera i snedtak









varmvit.blogspot.com









gör egen taklampa









handlingslista









hyllremsor









jesustavla









kärnkaffe









loppisfynd

Det är alltid spännande att se
vilka sökorden är.
Ibland har jag ingen aning om
hur den sökningen har kunnat leda
till min blogg!

Nu ska jag vila lite.
Vi hörs!
Åsa

3 kommentarer:

  1. Krya på dig så du kan fortsätta med ditt skafferi! Kram

    SvaraRadera
  2. Så fint du får det i ditt nya hem. men ta det lugnt nu och krya på dig.

    Maria i Falun

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.