lördag 16 mars 2013

Alternativ till Google Reader

Jag har under flera år följt många bloggar via Google Reader.
Det innebar att jag t ex från mitt Gmail kunde nå en sida
med länkar till nya inlägg som gjorts i alla bloggar jag följer.
Vissa bloggar uppdateras nästan aldrig,
och då behöver jag inte titta in på alla dem
(om jag inte vill, förstås, jag KAN om jag vill).
Nu kom igår beskedet att Google Reader lägger ner till sommaren!
Vad göra?
Jag har fått tipset att byta till
Jag har nu testat, och det fungerar väldigt bra,
ganska likt Reader.
Bäst av allt: Man behöver bara trycka på en knapp
för att flytta över ALLA sina prenumerationer
från Reader till bloglovin´.
Det var också enkelt att lägga till "följar-knappen"
i min egen blogg,
ni ser den här till höger.
Klicka gärna på den,
skapa ett konto
och följ min blogg via bloglovin´.
Passa även på att flytta över dina andra bloggar.
Idag har jag bonat parkettgolv på övervåningen,
inga bilder att visa.
Jag lägger till en bild från 13 mars ifjol istället:
Längtar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.