torsdag 14 februari 2013

Skålar och muggar som man ler när man ser!


Tänk, om 4 månader är vi inne i sommaren!
Då ska jag sitta i min nya trädgård och fika!


Kanske dricker jag te ur den här koppen:

Eller den här muggen, som passar så fint
där invid min rosenträdgård
(Det dröjer nog en sommar till...)
Jordgubbslandet har vi åtminstone fått ordning på
denna sommar, 
vill du smaka några, serverade i denna skål?

När jag har min fikapaus 
har jag fina flip-flops på fötterna:

Men snart drar jag på mig gummistövlarna...


...för att vattna lite blommor.
Jag går in i köket,

njuter en stund av allt det vackra.
 Sedan sätter jag mig i trädgården igen, 
tillsammans med min nya älskling:
 
 Livet ÄR underbart!
Alla bilder och produkter är från Green Gate.
Även lilla mopsvalpen.
Snart, så!
Åsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.