torsdag 3 januari 2013

The Skinny Rules, lite mera

Det finns en sida där man
 efter lite krångel
kan ladda ner och skriva ut
inledningen på boken.
Den ger mycket information, 
så här
kommer länken.

Om du tycker att det är för krångligt, 
kan du läsa delar av inledningen
i den här artikeln 
istället.

Jag tycker om att skriva ner
mina framgångar, 
gärna med diagram.
Jag googlade
"free printable weight loss"
och hittade bl a 
som jag genast skrev ut.

Men det är BARA för dig
som tycker att sån´t är roligt!
Annars känner du nog på byxorna
när du minskar i midjan!


Jag förbereder mig också
genom att nästan utesluta sockret,
och dra ner konsumtionen av
Pepsi Max
till ca ett glas om dagen.

Jag har också börjat promenera igen, 
med stavar.
Idag blåste det så mycket
att stavarna slog mot benen.

På måndag drar vi igång på allvar!
Häng på!

Åsa

 

1 kommentar:

  1. Härligt! Kommer absolut att skriva ut viktminskningsplanen, men just nu tår min vikt på en helt raklinje horisontellt!
    Har i ett ögonblicks black-out gett bort mina stavar, så jag kanske skall dra iväg med mina kryckor!
    Lycka till med sockerminskningen!

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.