torsdag 31 januari 2013

The Skinny Rules, dag 25


Det har lossnat igen!
Mats hade plötsligt gått ner ett helt kilo häromdagen!
Han gick upp 2 hg igen, men ändå.
Skönt!

Han säger annars att den största
förvandlingen i hans liv
dessa 3 veckor,
är att han har slutat spilla på sig! 
Det är sant, han kan ha en vit T-shirt i mer än en dag
utan minsta fläck.
Inte ens kaffefläckar, 
trots att han fortfarande dricker kaffe.
Knepigt!

Jag har utökat mina promenader 
till 50 minuters rask stavgång.
Då är jag trött!
Idag har vi haft storm här i Skåne, 
så jag stannade faktiskt inne.
Det blir lite promenerande i Lund ikväll istället.

Vi mår helt enkelt skitbra!

På onsdag kommer en sista rapport,
då har vi klarat av de 30 dagar vi bestämt oss för.
Men vi kommer att fortsätta!

Om du har missat vad det handlar om,
kan du läsa mitt första inlägg här

Åsa
74,3 kg
-3,2 kg 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.