söndag 23 december 2012

Julfrid och bloggvila

I vår familj har vi en avslappnad attityd till julen.
I år har vi hållit städning, mat och klappar
på en låg nivå, 
pyntandet lite högre.
 
Igår köpte vi granen.
En riktigt liten, men SÅ fin!
 
 
Häromdagen fick vi veta att flytten kommer att bli
mycket senare än vi hoppats, 
kanske inte förrän i slutet av mars!
 
Det kändes tungt, 
men vi hade ju inte blivit lovade något datum heller.
Jag hade hoppats kunna
 komma i ordning inomhus
innan det är dags att börja i trädgården.

Det är bara att gilla läget!
Jag kommer väl att hinna med ännu mer förberedelser
innan det är dags för inflyttning.
 
MEN
Jag har bestämt att lägga bloggen på is
någon månad eller så, 
tills det börjar hända något i huset igen.
 
Enklast är det om du "ansluter dig som intresserad"
här till höger, 
då får du veta när jag är igång igen.
 
Tack så länge för allt visat intresse
och alla varma ord.
 
Jag önskar dig en
Riktigt God Jul!
och 
Gott Nytt År!
 
Åsa

1 kommentar:

  1. Hej Åsa,
    jag gillar den avslappnade inställningen, vi skapar för mycket förväntningar på hur allt ska vara....om vi ist mår bra inombords så skapar vi den bästa stämningen. Tråkigt att ni får vänta men "acceptans" är ett bra sätt att hantera situationen. Ha nu en härligt avslappnad jul! kram Monica

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.