onsdag 14 november 2012

Det rosa gästrummet

I vårt nya hem finns det tre små gästrum på övervåningen.

 Denna bild är tagen innan renoveringen, 
men det blir nog inte så stor skillnad på detta rum,
det ska fortfarande vara vitt.

Alla de tre rummen ska få varsin accentfärg till det vita.
Ett av dem ska blir rosa.
Jag älskar rosa!

Idag hade jag i uppdrag att sy ett hjärta.
När jag ändå var igång, gjorde jag ett till det här rummet också.


Det är en applikation, uppspänd på kanvasram.
30 x 30 cm.


 Tavlan kommer att passa fint till överkastet, 
ett lapptäcke med fjärilar som jag nyss börjat med.

Tack för att du tittade in!
Lämna gärna en hälsning, 
det gör mig så glad.

Åsa

 

1 kommentar:

  1. Kul att se.Det blir nog toppen med ett "rosa"rum.Rummet ser rätt renoverat ut, men man ser ju inte allt på en bild.
    Hälsn. Elisabet i Jrfälla,som ser om jag blir godkänd.efter ett antal klick brukar det gå

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.